Mohu někde sledovat moje úhrady faktur a nastavení služeb?
Ano, tyto informace poskytujeme na klientském portálu (portal.q-link.cz). Na portálu můžete sledovat své úhrady, natavení služeb, počet aktivních přípojek. Dále hotovostní platby a také si můžete faktury vytisknout. Jako uživatelské jméno pro přihlášení použijete vaše číslo smlouvy, např. 2016XXX. Heslo jsme vám zaslali do emailu, pokud ho neznáte, napište nám na info@q-link.cz.
Nefunguje mi internet. Jak mám postupovat?
Pokud máte WiFi router, vytáhněte jej z napájení a opět zapojte. V případě pokud vlastníte zařízení pro příjem signálu, udělejte to samé. Dále překontrolujte zapojení kabeláže, stav síťové karty nebo u bezdrátového připojení, zda je povolena WiFi. Pokud toto nepomůže, kontaktujte naši HOTLINE.
Jaké je nastavení serveru odchozí pošty SMTP?
Nastavení odchozí pošty pro poštovního klienta (MS Outlook, Mozilla Thunderbird...). V případě, že využíváte poštovní schránku v prohlížeči (seznam.cz, centrum.cz, tiscali.cz...), žádné nastavení není třeba aplikovat.

Odchozí SMTP server: mail.q-link.cz nebo smtp.seznam.cz, atp.
Typ zabezpečení: SSL/TLS
Port: 465
Kolik zaplatím za návštěvu technika u mě doma?
Cena dopravy se účtuje paušálně při každém výjezdu a to 300,- Kč. Práce technika se účtuje v intervalu 1 hodiny pokud je závada na straně zákazníka. Pokud není - je servis samozřejmě zdarma.
Chci veřejnou IP adresu. Jak mám postupovat?
Tato služba je pro domácí uživatele zpoplatněna částkou 99,- Kč měsíčně. Objednat si ji můžete na naší HOTLINE. Je poskytována na bázi překladu adres (NAT - Network Address Translation) 1:1.
Zapomenuté heslo k WiFi. Jak mám postupovat?
Díky naší databázi máme vámi zvolené heslo k Wi-Fi při instalaci uloženo. Kontaktujte nás na email info@q-link.cz, kde vám po krátkém ověření vašich údajů zapomenuté heslo sdělíme.
Je možné nechat si pozastavit internet?
Ano, internet je možné si nechat pozastavit na dobu od 1 do 6 měsíců, kdy po tuto dobu nám za internet nic neplatíte. Pozastavení a opětovná aktivace služby vás také nic stát nebude. Nesmíte mít však úvazek na žádnou dobu určitou. Následné prodloužení smlouvy se již nepočítá.

Servisní podpora 24/7

Ke všem tarifům Standard a Max automaticky získáte telefonickou servisní podporu 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Nenašli jste odpověď?

Pokud vás zajímá něco, na co jsme zde neodpověděli, napište nám na info@q-link.cz nebo volejte telefon +420 724 316 436. Rádi zodpovíme vaše dodatečné dotazy